جستجوی این وبلاگ

۱۴۰۲ اسفند ۱۲, شنبه

پیامی از یک منبع موثق دریافت کرده‌ایم که گفته است:

«آمار واقعی میزان مشارکت در انتخابات ۱۱ اسفند مجلس شورای اسلامی، در کل کشور حدود ۱۰ درصد و در تهران فقط ۳ درصد بوده است!!!  

اما حکومت پلشت آخوندی که از فرط عصبانیت دچار جنون شده تصمیم گرفته برای حفظ نظام و جلوگیری از آبروریزی بین‌المللی آمار مشارکت مردم را عدد تخیلی ۴۱ درصد اعلام کند!!!»

- آمار پایین مشارکت مردم در «سیرک انتخابات» در حالی است که حکومت همه تمهیدات را برای بالا بردن آمار به کار گرفته بود، اجبار سربازان و کادرهای نظامی، وعده به زندانیان برای کاهش مدت حبس، تشویق دانش‌آموزان برای شرکت در انتخابات، قومی و قبیله‌ای‌کردن حضور نامزدهای انتخاباتی در شهرهای مختلف، استفاده از سلبریتی‌های حکومتی، تهدید کارگران و معلمان و ... اما هیچ‌یک مؤثر واقع نشد و مثل همیشه جادوی عددسازی را به کار گرفته‌اند.

تصاویر بی‌شماری از شعبه‌های اخذ رای خالی از حضور مردم در شبکه‌های اجتماعی منتشر شده و میزان زیادی هم برای ما ارسال شده است.

خود شما مردم، شاهد بوده‌اید و باز دروغ و فریب حکومت را به چشم خود دیده‌اید.

متولیان حکومت، به خودشان نمی‌توانند دروغ بگویند و آن‌ها هم خوب می‌دانند و حتما تحلیلگرانشان خواهند گفت که این عدم مشروعیت حکومت چه پیامدهای اجتماعی سنگینی به زودی خواهد داشت.