جستجوی این وبلاگ

۱۴۰۳ اردیبهشت ۲, یکشنبه

مادر جانفشان راه آزادی سیاوش محمودی پسرم امنیت نداشت، من و دخترم نیز نه در خانه و نه در خیابان امنیت نداریم، چون دادخواهم

لیلی مهدوی، مادر دادخواه زنده‌یاد سیاوش محمودی، ضمن انتشار تصویری از در گزارشی از روند دادخواهی در صفحه‌ی اینستاگرامی خود نوشت:

«تو این مدت از سیاوش گفتم از پسر ۱۶ ساله ای که به ناحق کف خیابان با شلیک مستقیم اسلحه جنگی به صورت زیبایش آسمان شد .

خیابانی که وقتی از آن عبور می کنم تمام وجودم درد می گیرد هر لحظه میمیرم تا از آن نقطه عبور کنم

برای نا عدالتی که شد طبق قانون شکایت کردم اما به نتیجه نرسید که در آخرین حضور من در دادگاه برای پرونده فرزندم برای رسیدگی گفتن بنویس فرد ناشناس شلیک کرده

بچه من جلوی در پایگاه با اسلحه جنگی به قتل رسید

تمام این موارد کامل واضح واشکار است

خواستم بگم من هم جزئی از همین مردم هستم که دارم تو این کشور زندگی می کنم

فرزند من در خیابان امنیت نداشت

دخترم در خیابان امنیت ندارد

ما حتی در خانه‌مان امنیت نداریم

چرا چون من دادخواه خون به ناحق ریخته فرزندم هستم .

تا حالا از اینکه کسی در خونه‌ تون بزنن استرس گرفتید .ترس نه استرس دختر من بعد از حمله ای که به خانه مان شد دچار همین حالت شده

سر مزار امنیت ندارم .

تمام این حرفا یک درصد از زندگی ما توی این ۱۸ ماه گذشته بعد از آسمانی شدن فرزند م سیاوش بود

اما حقیقتی که ما در آن زندگی می کنیم امروز به فاصله شاید ۵ دقیقه در طی گذشتن از خیابان

خانمی بهم نزدیک شد آرام در گوشم گفت می تونی یه مرغ بخری

پیرمردی که کنار خیابان بود می تونی پول نان بهم بدی

کودکی که سر چها ر راه بود

وخیلی چیزهای دیگه که همه ما هر روز آن را مشاهده می کنیم

ویک طرف خیابان پلیس برای تار موی دختران زنان

وخشونت بی حد مرز

آیا برای کشته شدن فرزند من هم در خیابان که یک جرم هست کسی کاری کرد .

نه

چرا ؟؟؟؟»


 

رکورد تورم ۸۰ سال اخیر در ایران توسط فرقه جمهوری اسلامی شکسته شد

صدرالقاتلین با وجود شعارهای انتخاباتی و تاکید علی خامنه‌ای، نه‌تنها در مهار تورم موفقیت نداشته بلکه رکورد ۸۰ ساله نرخ تورم نیز شکسته شده و ب...