جستجوی این وبلاگ

۱۴۰۳ فروردین ۲۶, یکشنبه

یکی از خصایص یهودی‌ستیزی این است که افراد هر چه را که نمی‌پسندند به آن دین و ملت نسبت می‌دهند.

به عنوان مثال به این جمله از علم‌الهدی توجه کنیم. این فرد از این رو اهمیت دارد که متاسفانه در وضعیتی که در کشور ما حاکم است اکنون به عنوان نماینده ولی فقیه، اختیارات فوق‌العاده‌ای در خراسان رضوی دارد.

او در نماز جمعه مشهد با اعلام ستیزه‌جویی با عقلانیت، مدرنیته و یهودیت چنین گفت:

«یکی از اصول مدرنیسم، راسیونالیسم است که می‌گوید انسان‌ها تنها باید به خواسته‌های نفسانی خود توجه کنند». او در ادامه بیان کرد که: «در مقابل تفکر یهود، ما می‌گوییم تنها خدا برای ما کافی است». علم‌الهدی همچنین ادامه داد: «صهیونیست‌ها فکر می‌کنند هر کاری بخواهند می‌توانند انجام دهند. همین منطق صهیونیستی بر آمریکا نیز حاکم است و تمام راهبردهای آمریکا بر همین اساس تنظیم می‌شود. در حقیقت این صهیونیست‌ها هستند که استکبار و جهانخواری آمریکایی‌ها را شکل می‌دهند».

بدیهی است که کسی که آیین یهود و یهودیان را در تقابل با خداوند تعریف می‌کند و مدعی می‌شود که یهودیان «استکبار و جهانخواری» را شکل می‌دهند طبعا نمی‌تواند با یهودی‌ستیزی نیز مشکل خاصی داشته باشد و با کشتار غیرنظامیان یهودی در اسراییل نیز همدلی می‌کند.


 

رکورد تورم ۸۰ سال اخیر در ایران توسط فرقه جمهوری اسلامی شکسته شد

صدرالقاتلین با وجود شعارهای انتخاباتی و تاکید علی خامنه‌ای، نه‌تنها در مهار تورم موفقیت نداشته بلکه رکورد ۸۰ ساله نرخ تورم نیز شکسته شده و ب...