جستجوی این وبلاگ

۱۴۰۲ اسفند ۳, پنجشنبه

تلاش فرزند قالیباف برای اخذ اقامت کانادا؛ وزیر مهاجرت کانادا: درخواست رد شده است

مارک میلر، وزیر مهاجرت کانادا اعلام کرد که درخواست اقامت دائم اسحاق قالیباف،‌ فرزند محمدباقر قالیباف رییس مجلس جمهوری اسلامی در کانادا رد شده است.

میلر در ادامه با تاکید بر اقدامات تروریستی و نقض سیستماتیک حقوق بشر توسط جمهوری اسلامی، در حساب "ایکس" خود نوشت: "ما در کنار مردم ایران هستیم."

فرزند قالیباف تلاش خود را از پنج سال پیش، در زمستان ۱۳۹۷ برای اخذ ویزای "پی آر" یا اقامت دائم در کانادا آغاز کرده بود و به تازگی مستنداتی در این مورد افشا شد.

اسحاق قالیباف به دلیل طولانی شدن روند حقوقی پرونده درخواستش، با استخدام یک وکیل کانادایی حتی علیه وزیران مهاجرت و امنیت عمومی کانادا شکایتی را به ثبت رسانده بود.

در آخرین مورد از افشای فساد گسترده محمدباقر قالیباف و نزدیکانش، یاشار سلطانی، روزنامه‌نگار با انتشار تصاویر ملک علیرضا نادری معاون سابق قالیباف در کانادا، قیمت آن را شش و نیم میلیون دلار اعلام کرد.


این روزنامه‌نگار نوشت: "حاشیه همیشه همراه قالیباف و اطرافیانش است. از فرزندش در کانادا تا خیریه همسرش، عیسی شریفی، هولدینگ یاس و الی آخر. یکی از آن افراد هم، علیرضا نادری معاون شهرسازی قالیباف در شهرداری بود که در کانادا زندگی می‌کند."