جستجوی این وبلاگ

۱۴۰۳ خرداد ۷, دوشنبه

روایتی دردناک از ضرب‌وشتم یک دختر جوان در ون گشت ارشاد:مامور با لگد به سینه‌هایش می‌زد و فحاشی می‌کرد.


به گزارش اختصاصی «دادبان»، یک دختر جوان در تاریخ ۱۲ اردیبهشت‌ماه سال جاری، در منطقه دزاشیب تهران در ون گشت ارشاد علیرغم اعلام وجود جراحت بر روی بدن به دلیل عمل جراحی، به‌شدت مورد آزار و اذیت و ضرب‌وشتم یک مامور زن قرار گرفته است.
یک منبع مطلع به دادبان گفته است: پس از آن‌که ماموران گشت ارشاد روز چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت‌ماه تلاش می‌کنند یک دختر جوان را در خیابان عمار واقع در محله دزاشیب تهران بازداشت کنند و به زور به خودرو ون منتقل کنند، او در برابر بازداشت مقاومت می‌کند و صراحتا اعلام می‌کند که وقت دکتر دارد و باید به مطب دکتر مراجعه کند.
به گفته این منبع آگاه، یکی از ماموران زن گشت ارشاد در مواجهه با مقاومت دختر جوان، با هدف اینکه او را وادار به سوارشدن به ون پلیس کند، تلاش می‌کند تا موبایل او را به زور از دستش برباید.
 آنطور که این منبع مطلع روایت کرده پس از ربایش موبایل، دختر جوان ناچار می‌شود برای بازپس‌گیری تلفن همراه خود وارد ون پلیس شود.

پس از ورود دختر جوان به ون، ناگهان یکی از زنان مامور گشت ارشاد به بهانه اینکه دختر جوان در هنگام مقاومت برای حفاظت از موبایل خود با دست به صورت او ضربه زده، به وی حمله کرده و به‌شدت او را مورد ضرب‌وشتم قرار می‌دهد.

به گفته این منبع مطلع، مامور مورد نظر ابتدا با مشت و سپس با لگد به سر و صورت و به ویژه سینه این دختر جوان ضربه می‌زند و در پاسخ به فریادهای همراه با گریه آن دختر مبنی بر این‌که به تازگی به دلیل وجود توده، سینه‌هایش را عمل جراحی کرده و از او خواهش می‌کرد که به سینه‌هایش ضربه نزد، او را با الفاظی از جمله «خراب» و «فاحشه» خطاب می‌کرد که سینه‌هایش را پروتز کرده است.

بنا بر روایت منبع مطلع این دختر جوان به‌شدت نگران بوده که مجددا دچار خونریزی شود.
جامعه باید آگاه باشد از حمله به زنان و دختران در سایه قانون! جمهوری اسلامی، و تحقیر و توهین به زنان، صدای ایران باشیم.